9 Haziran 2008 Pazartesi

SOSLU PATATES CİPSİ







Uzuuunn uzuun bir süre bekledikten sonra nihayet 1999 dan beri saplantım olan "sex and the city"nin uzun metraj filmi vizyona girdi,izledim,başım göğe erdi.Asında kendi çapımda oldukça sağlam bir sinema izleyicisi ve okuyucusuyum.Böylesi sabun köpüğü bir yapımda ne bulduğumu ben de tam bilmiyorum.Belki dizi oyuncularının dizideki boş kafalı halleri dışında gerçek yaşamlarında oldukça farklı,alt yapısı sağlam karakterler,dizi karakterleri ile ilgisi olmayan sağlam kişilikler olmalarını iyi biliyor olmam beni etkiliyor.Kimbilir?Yine de güzel idi.Tabii diziyi, yeni takip etmeye başlamış olanlar ya da sezonları hemen hemen hiç bir bölümü izlemeden sadece filmi izlemiş olanlar için fazla bir etkisi olmamıştır,hoş kıyafetler, ayakkabılar,çantalar,kusursuz makyaj teknikleri dışında.Bir ara kendinizi içi tamamen boş cosmopolitan dergisinin (ya da bizde ki super dergi gibi) sayfalarını çevirir gibi hissediyorsunuz... Neyse dedim ya oldukça sağlam bir sinema tutkunuyum , iyisi mi sağlam bir film izlemek istediğinizde afiyetle tüketebileceğiniz sağlam bir film atıştırmalığı tarifi vereyim..






MALZEMELER:



1 büyük paket patates cipsi



1 çay bardağı mayonez



1/2 çay bardağı ketçap



1/2 çay bardağı süt



1 tatlı kaşığı kekik



1 çay kaşığı pul biber



1/2 çay kaşığı karabiber



tuz



1 fiske muskat rendesi



1 su bardağı tepeleme kaşar peyniri rendesi






YAPILIŞI: Ön hazırlık olarak fırını 220 derecede ısıtın.Patates cipsi ve kaşar peyniri rendesi dışındaki tüm malzemeleri derin bir kase içinde harmanlayın.Geniş bir tepsiye (ben çapı 30 cm.lik borcam kullanıyorum ya da herkese ayrı porsiyonlar halinde vermek istediğimde 1 kişilk küçük güveçlerden kullanıyorum) patates cipsini yayın.Kase içinde harmanladığınız malzemeyi kaşıkla cipslerin üzerine gezdirin , en son kaşar rendesini serpip 10 dk kadar kızgın fırında tutup sıcak servis yapın.

Hiç yorum yok: