29 Mart 2010 Pazartesi

ANNEMİN PASTASI


Bugün doğumgünün annecim,69 yaşına bastın,dolu dolu 68 oldun.Her yıl Şubat ayından düşünmeye başlardım sana ne hediye alsam diye..Bu yıl hastaneye yattığında ise "acaba alabilecek miyim" dedim kendi kendime.Bu son yaptığın pastanın fotoğrafı annecim,hatırlıyorsun değil mi? Haziranın son günlerinde arkadaşlarım için yapmıştın,herkes hayran kalmıştı,çok mutlu olmuştun. Bir daha yapamadın,ben de yapmam anne artık.Kızgınım aslında biraz sana,daha çok pasta yapacaktın,yapmalıydın,bilirsin pasta yapmayı sevmem,beni zorlaya zorlaya bu pastayı yapmayı öğretmeliydin,..Oysa senin bana öğrettiğin "öksüz kalmanın yaşı yokmuş" hissi oldu.Bugün 68 yaşındasın canım annem ve beni 38 yaşında yalnız bıraktın,huzur içinde uyu,rahat uyu,uzun uzun dinlen, seni çok seviyorum ve özlüyorum.Doğum günün kutlu olsun canım annem.....

Hiç yorum yok: